Οι ύμνοι της κυβέρνησης για την τομή της εισαγωγής του ψηφιακού φροντιστηρίου, δυστυχώς για το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας, αποτελούν ένα ακόμα επεισόδιο επικοινωνιακής στρατηγικής που δεν συνοδεύεται από ουσιαστική αναβάθμιση των εκπαιδευτικών υποδομών. Και απουσιάζει η ουσία, ακριβώς διότι ο τρόπος στελέχωσης του ψηφιακού φροντιστηρίου, πέραν του αν αυτό αποτελεί πραγματική καινοτομία για τα σχολεία της χώρας, αποδεικνύεται ελαττωματικός.
Οπως καταγγέλλεται σε δελτίο τύπου της Πανελλήνιας Ενωσης Αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, υπήρξε πληθώρα καταγγελιών ενόψει της έναρξης της πιλοτικής εφαρμογής του ψηφιακού φροντιστηρίου στις 20/9. Οπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στο δελτίο τύπου, η τροποποίηση της πρόσκλησης και η προσθήκη της δυνατότητας συμμετοχής όσων είχαν προϋπηρεσία από φροντιστήριο έγινε μεταγενέστερα, αφού είχε λήξει η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων, με αποτέλεσμα πολλοί εκπαιδευτικοί που διέθεταν την απαραίτητη προϋπηρεσία να μην μπορούν να κάνουν αίτηση εκ νέου. Επίσης, οι εκπαιδευτικοί υπογραμμίζουν το γεγονός ότι δεν αναρτήθηκε πίνακας κατάταξης υποψηφίων με αποτέλεσμα να εγείρονται ζητήματα διαφάνειας. Είναι προφανές ότι εν προκειμένω δεν έχει ακολουθηθεί μια ακέραια διαδικασία στελέχωσης του ψηφιακού φροντιστηρίου και προς αυτή την κατεύθυνση το αρμόδιο Υπουργείο οφείλει να λάβει πρωτοβουλίες θεραπείας του προβλήματος.
Κατόπιν αυτών, ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός:
● Θα προχωρήσει το Υπουργείο σε αποκατάσταση της αδικίας, ανάκληση της απόφασης προσλήψεων αναπληρωτών στο ψηφιακό φροντιστήριο και έκδοση νέας πρόσκλησης για το ψηφιακό φροντιστήριο;
Οι ερωτώντες βουλευτές
Αθανάσιος (Νάσος) Ηλιόπουλος
Αθανασία (Σία) Αναγνωστοπούλου
Χουσεΐν Ζεϊμπέκ
Θεοπίστη (Πέτη) Πέρκα
Δημήτριος Τζανακόπουλος
Μερόπη Τζούφη
Θεανώ Φωτίου